piatok 5. júna 2015

Kia ora! Welcome! Vitajte!

Zdravím všetkých, čo zablúdili na môj blog, či už náhodne alebo zámerne, prostredníctvom môjho prvého blogového príspevku.
Žijem na Novom Zélande už nejaký ten piatok /presnejšie už deväťdesiaty ôsmy, ak by bol niekto až priveľmi zvedavý/ a rozhodla som sa s vami podeliť o tomto mojom zážitku na druhej strane sveta. Ako som totiž zistila, veľa ľudí si nevie predstaviť, ako to tu chodí, nehovoriac o tom, že nemalé percento dokonca ani nepozná hlavné mesto tejto krajiny či jej úradný jazyk. A úprimne, vôbec sa tomu nečudujem. Nový Zéland je dostatočne ďaleko na to, aby sa úspešne stránil pozornosti slovenských občanov. Nie je to bežná dovolenková destinácia, ani miesto,  kam ľudia neustále emigrujú (prečo, o tom potom). Napriek tomu je to jedno z najkrajších miest sveta, žije sa tu viac než skvele a bol by hriech neposunúť to ďalej. Ja sama som nesmierne vďačná, že som mala možnosť sa sem, relatívne ľahko, dostať a zostať. Za posledné dva roky pobytu som sa ako-tak zoznámila s tunajšou kultúrou, mentalitou Kiwákov (=Novozélaďania, podľa endemitného vtáka Kiwi), gastronómiou (niekedy si myslím, že dokonca viac než je normálne), čo-to pocestovala a pofotila. Takže ak vás zaujímajú moje postrehy, tipy, názory, fotografie, čítajte smelo ďalej.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Menovky